Alt du trenger å vite om bestilling i vår nettbutikk
Ved hver fane i skjemaet under her, finner du nyttig informasjon om det som skjer fra bestilling til du mottar din vare, hvordan du sier fra dersom varen er skadet ved mottak, og hvordan du kan returnere en vare til oss.
Alle kjøp i vår nettbutikk håndteres av betalingstjenesten Klarna, Stripe, eller VIPPS avhengig av ditt valg i betalingsvinduet. Laster du ned Klarna appen, har du full oversikt over dine kjøp og betalinger til enhver tid. Det genereres ikke faktura ved bruk av betaling med kort, fordi betaling allerede er gjennomført ved kjøpstidspunktet når kort benyttes.
Har du spørsmål om din betaling, kontakter du Klarna eller Vipps direkte. Om spørsmålet gjelder varens funksjon kontakter du vår nettbutikkansvarlig . Live status på din bestilling finner du via linken i din ordrebekreftelse.
Det sendes informasjon via sms og e-post med oppdateringer om din ordre. Sjekk din spam/søppelpost mappe dersom du opplever å ikke ha fått noen ordrebekreftelse. Logger du inn, kan du følge med på gjeldendestatus på din bestilling, via lenken i din ordrebekreftelse.
Vi sender postkasser og tilbehør normalt innen 48 timer regnet fra kl. 16.00 på din bestillingsdato (hverdager). Våre hjemleveringskasser leveres på pall til adresse, og sendes cirka 1 uke fra innkommet bestilling.
Røde dager kan påvirke leveringstid.
Vi sender våre nettordre med My Pack, til Postnord utleveringssteder. Dersom ordren er av stort volum, kan den sendes på pall med hjemkjøring. Du vil motta sms og mail fra transportøren, med link for å avtale ønsket tid for levering. Vi anbefaler at du laster ned Postnord app til din smart telefon - da har du full oversikt over alle sendinger på vei til deg med denne transportøren, og flere valgmuligheter i forbindelse med levering.
Hvis du har valgt å hente selv ved vårt lager på Grålum i Østfold, vil du motta en e-post med nærmere beskjed når varene er klare for henting.
Postkasseskilt produseres på bestilling, og du kan regne med en produksjonstid på 1-3 arbeidsdager.
Bytte av postkasselås:
Hvis du har bestilt bytte av postkaselås, vil vår montør vil ringe for å avtale tidspunkt for låsbyttet. Det sendes ikke lås til deg - denne tar montøren med seg.
Varen(e) må undersøkes for eventuelle skader ved henting eller senest innen 4 timer fra varene er hentet/levert, for at en reklamasjonssak kan opprettes. Skader meldes direkte til transportør, før du tar kontakt med oss. Du vil motta et svar som du sender til oss, med beskjed om transportskade, samt bilder, så kan vi sende ny vare og behandle saken videre med transportør. Behold varen og emballasjen til saken er ferdig behandlet.
Trykker du på lenken under, kommer du til transportørens nettside, der du kan gjennomføre en innmelding av skade. Siden vil åpnes i nytt vindu, så denne siden lukkes ikke, men blir liggende som en fane i din nettleser, slik at du enkelt kan komme tilbake til siden og lese mer.
- Avbestilling/forandre til annen vare: Send oss beskjed digitalt via din ordrebekreftelse, og lag eventuelt en ny bestilling med varene du ønsker i nettbutikken.
- Endring til færre: Ønsker du varene, men trenger færre enn du har bestilt, kan du sende en e-post til netthandel@stansefabrikken.no med beskjed om ordrenummer, varens navn, og antallet som skal trekkes fra. Dette må skje snarest, og innen varen er sendt.
- Endring til flere: Ønsker du flere varer enn det du har bestilt, lager du en ekstra bestilling med det antallet du ønsker i tillegg. Send oss gjerne ditt nye ordrenummer slik at vi kan forsøke å pakke varene sammen der det er hensiktsmessig.
Vi sender en etikett for retur av varer du vil sende tilbake. Dersom det gjelder retur av pall med varer som feks. Flexi stativ, hjemleveringskasser og større antall postkasser, gjøres retur etter nærmere avtale, for valg av beste returmetode. Vi følger loven for angrerett - se punktet under for nærmere informasjon.
Norges største produsent
Stansefabrikken postkasser leveres til villa og veilag, borettslag og sameier, byggeprosjekter og næring.
Stansefabrikken Home ligger på Grålum i Østfold, der vi deler lokaler med våre søsterselskap Stansefabrikken Fredrikstad (produksjon) og Stansefabrikken Products (elektroskap).
Hovedmengden av våre produkter produseres i vår egen næringspark nær Vilnius i Litauen, drevet etter norsk standard, der vi i tillegg leier ut lokaler til flere, godt kjente, nordiske bedrifter.
Visste du at... understellet til Stiga akebrettene er laget av Stansefabrikken? Og at vi har laget opphenget til Bang & Olufsen TV'er i mange år? I tillegg til mengder av gir pedaller som leveres bilprodusenter, fly-deler som leveres til USA, og våre kjente elektroskap som elektrikere monterer i hele Norge.
Velkommen til en trygg handel, hos en solid leverandør.
Kvalitet
Våre postkasser er av gjenvunnet, europeisk stål, lakkert med miljøvennlig pulverlakk. Våre postkasser har en levetid på flere tiår. Postkassene kan gjenvinnes på nytt - når den tid kommer.
Vi gir 10 års garanti - forutsatt ordinær bruk og riktig montasje, selvfølgelig.
Våre postkasser er utviklet i samarbeid med det norske postvesenet, i tråd med Postens retningslinjer, og forberedt for et nytt leveringssystem som er under testing i Norge. Stansefabrikken deltar i forskningsprosjektet, som er kalt LåsOpp Les mer om LåsOpp her .
Hos oss sikres du solid norsk kvalitet, på lager i Norge, fra norges mest anerkjente produsent.
Service
Vi gir 'god, gammeldags' service, og kan med meget høy kompetanse hjelpe deg i valget av postkasse, tilpasset ditt behov.
Postkassen skal ta imot sendinger for deg de nærmeste tiårene, så nøl ikke med å spørre dersom du er usikker på noe!
45 86 59 35