Alt du trenger å vite om bestilling i vår nettbutikk
Alle kjøp i vår nettbutikk håndteres av betalingstjenesten Klarna, eller VIPPS avhengig av ditt valg i betalingsvinduet. Laster du ned Klarna appen, har du full oversikt over dine kjøp og betalinger til enhver tid.
Har du spørsmål om din betaling, kontakter du Klarna eller Vipps direkte. Om spørsmålet gjelder varens funksjon kontakter du vår nettbutikkansvarlig . Live status på din bestilling finner du via linken i din ordrebekreftelse.
Det sendes informasjon via sms og e-post med oppdateringer om din ordre. Vi sender normalt innen 48 timer regnet fra kl. 16.00 på din bestillingsdato (hverdager). Live status på din bestilling finner du via linken i din ordrebekreftelse.
Vi sender våre nettordre med My Pack, til Postnord utleveringssteder. Dersom ordren er av stort volum, kan den sendes på pall med hjemkjøring. Du vil motta sms og mail fra transportøren, med link for å avtale ønsket tid for levering. Vi anbefaler at du laster ned Postnord app til din smart telefon - da har du full oversikt over alle sendinger på vei til deg med denne transportøren, og flere valgmuligheter i forbindelse med levering.
Hvis du har valgt å hente selv ved vårt lager i Fredrikstad, vil du motta en e-post med nærmere beskjed når varene er klare for henting.
Postkasseskilt produseres på bestilling, og sendes torsdager/fredager.
Bytte av postkasselås:
Hvis du har bestilt bytte av postkaselås, vil vår montør vil ringe for å avtale tidspunkt for låsbyttet. Det sendes ikke lås til deg - denne tar montøren med seg.
Varen(e) må undersøkes for eventuelle skader ved henting eller senest innen 4 timer fra varene er hentet/levert, for at en reklamasjonssak kan opprettes. Skader meldes direkte til transportør, før du tar kontakt med oss. Du vil motta et svar som du sender til oss, med beskjed om transportskade, samt bilder, så kan vi sende ny vare og behandle saken videre med transportør. Behold varen og emballasjen til saken er ferdig behandlet.
-
Avbestilling/forandre til annen vare: Send oss beskjed digitalt via din ordrebekreftelse, og lag eventuelt en ny bestilling med varene du ønsker i nettbutikken.
-
Endring til færre: Ønsker du varene, men trenger færre enn du har bestilt, kan du sende en e-post til netthandel@stansefabrikken.no med beskjed om ordrenummer, varens navn, og antallet som skal trekkes fra. Dette må skje snarest, og innen varen er sendt.
- Endring til flere: Ønsker du flere varer enn det du har bestilt, lager du en ekstra bestilling med det antallet du ønsker i tillegg. Send oss gjerne ditt nye ordrenummer slik at vi kan forsøke å pakke varene sammen der det er hensiktsmessig.